close
好緊張呀,仲有三日就去旅行啦?



這是sau 的靚靚食譜

脫脂鮮奶燉蛋> (catsau)

雞蛋 2 115 g<用筷子拌勻>
鮮奶 160 ml<放微波爐高火叮40>
沙糖 2大匙 <因怕肥,唔想食大甜,如想甜D,可加至 3 大匙>
1)
先煲滾水,水最好能浸到容器的一半,蒸前才把容器放入鍋中。
2)
將糖放蛋漿中攪幾下,右手揸筷子預備攪蛋,左手暖鮮奶慢幔倒入蛋漿中,一邊倒一邊攪直至糖溶。
3)
準備妥當,放下容器於鍋中,篩隔放蒸蛋容器上,倒下蛋漿隔去雜質,蓋上不銹鋼碟於面,或快手封上錫紙,冚蓋開大火至噴煙,即刻轉中小火,每隔5-7分鐘開蓋check下兼放走過熱ge蒸氣,以免起蜂巢,我總共蒸咗14分鐘,然後拎不銹鋼碟再冚蓋,熄火放咗3分鐘,己經完全熟透。

叮暖D水或D奶係可以縮減蒸ge時間,亦都係免去外層起蜂巢,中間心唔熟ge小心得。 
如果你想再滑D,可以加多10-20ml ge 水或奶架,因為有D人鐘意食凍ge,雪過之後會杰D架,又同埋有D人鐘意食畢起果時,响個匙羮度震騰騰果種質地呢。<記得加番少少糖bor>
時間方面你地自己就下啦。check 佢熟唔熟就係輕輕打側兜蛋,中間心唔係點郁就得架喇,如果你覺得爭少少未得,就熄火之後由得佢放响鍋度耐D囉。



做包子剩下很多餡料,加一隻咸蛋變成咸蛋蒸肉餅.


arrow
arrow
    全站熱搜

    aaaoffish 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()