好友mrs y 教我做薑汁撞奶,她說薑汁撞奶也可以止咳,但效果不及桔餅黑豆湯.其實我已經手痕想做東西很久,昨晚就試下,但失敗了,mrs y 知道後就立即做給我吃,真的很感動,我咁大個女第一次吃薑汁撞奶,很好味.今天就自己再來一次,成功啦.

材料:

薑汁            約2茶匙

屋仔鮮奶     1盒

紅糖            1茶匙

做法:

用煲煮鮮奶,放入糖,煮至鍋邊有小氣泡出現熄火,等10-20秒,然後倒入放有薑汁的碗裡,(倒之前攪下d薑汁)等它凝固,很快就凝固.好似豆腐花咁唔可以動它的,唔係就不成功啦.

因為我咳唔可以吃太甜,所以用紅糖會好些.

薑汁份量可以隨自己喜好,最少要一茶匙.

糖的份量也是自己調較.

arrow
arrow
    全站熱搜

    aaaoffish 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()